Ga op speurtocht en (her)ontdek de Brusselse stripmuren

TOTEMUS verkent de 9de Kunst! Wanneer strips, street art en architectuur één worden!

Gepubliceerd op 17 september 2024
Totemus is een gratis app waarmee je op speurtocht trekt doorheen onze streken en het rijke Belgische erfgoed (her)ontdekt op een speelse en interactieve manier 365 dagen per jaar, 24u per dag !

Wij zijn heel verheugd om jou ons parcours voor te stellen:
5,25 km langs de mooiste plekjes in centrum Brussel en voorbij fantastische stripmuren en street art. Je ontdekt boeiende culturele weetjes door tekstjes of audiovisuele fragmenten in combinatie met leuke spelletjes. Met als doel: de totem vinden aan het einde van de tocht.

De route (een lus) begint en eindigt aan het Stripmuseum en loodst je voorbij prachtige bezienswaardigheden. En als je de totem gevonden hebt, wacht er binnen in het museum een kleine beloning op jou!

Alle info vind je hier.

Met de steun van Visit Brussels.