Het Stripmuseum nodigt het Festival Québec BD uit

Op 19 en 20 oktober om samen het quebecoise stripverhaal te vieren!

Gepubliceerd op 17 september 2024

Een unieke kans om kunstenaars van over de Atlantische Oceaan te ontmoeten!

Op het programma: Meet & Draw, workshops voor jongeren, rondetafelgesprekken, masterclasses, een 'tekenbrunch' en een 'tekensiësta'. En laat ons zeker Museum Night Fever niet vergeten, waar we dit jaar met groot genoegen samen met onze Canadese vrienden een "getekende karaoke" voor op poten zetten, op zaterdagavond.

Met volgende artiesten uit Quebec: Richard Vallerand, Paul Bordeleau, Chloé Germain, Hugo G. L’éclair, Boris El Diablo, Guy Delisle, Charlotte Gosselin.

In samenwerking met het Festival Québec BD en met de steun van Brussels International, de Algemene afvaardiging van Québec in Brussel, de overheid van Quebec, SODEC en van Brussels Museums.

Praktische info en inschrijven:

Meet & Draw, jongerenworkshop, rondetafel, masterclass, tekensiësta:

Deze activiteiten zijn toegankelijk met een geldig museumticket zonder extra kosten. Als je graag deelneemt aan meerdere activiteiten, gelieve dan even het formulier in te vullen.

Teken karaoke:
Dit feestelijke event vindt in de latere uurtjes plaats en is enkel toegankelijk met een Museum Night Fever pas. Deze pas wordt online verkocht en is ook ter plekke verkrijgbaar. Meer info vind je op de website van Museum Night Fever.

Teken brunch:
Buffet menu en drankjes à volonté: Vers bereidde pannekoeken, Luikse wafels, koffiekoeken, ontbijtgranen, brood naar keuze, assortiment jam en beleg, vers fruit, yoghurt, vleeswaren, kazen, salade naar keuze, eieren, hartige gerechten, enz. Thee, koffie, biologische sappen, water.

• Tarief volwassenen: € 40
  • Tarief kind (6 tot 13 jaar): € 25
  • Jonger dan 6 jaar: gratis
  • Glas cava : € 5 extra
  • Inbegrepen in deze prijs: toegang museum, brunch en het atelier

Het aantal plaatsen is beperkt. Om deel te nemen moet je je inschrijven via dit formulier en het bedrag overschrijven voor het totaal aantal gereserveerde plaatsen voor (ten laatste) 15/10/24. Jouw aanvraag zal enkel aanvaard worden na het ontvangen van de overschrijving. Je zal daarna een bevestigingsmail ontvangen en je naam wordt op de lijst gezet.

Het formulier wordt afgesloten indien de brunch volzet is.

Bankgegevens:
Belgisch Stripcentrum
IBAN : BE12 0689 4939 4092
BIC : GKCCBEBB
Mededeling: “brunch" + "naam van je reservatie"